Thursday, March 19, 2009

atO issyuukan~~

Posted by 366 日 at 12:02 AM
hurm..sedar tak sedar..dah dekat sebulan lebih aku blk mesia nih..minggu pertama iman blh tahan lagi lah..masuk minggu seterusnye..musnah lansung iman yg tak tau masih ade lg ke tak wlupun sebesar zarah..??tinggal lg seminggu..mampukah lg aku membina semule diriku inih..!!brape kali aku cube utk membina diriku inih??ke jln yg benar..ke jln yg lurus..tp knape diriku masih tidak mahu..adekah aku mampu utk manjd contOh yg baik kpd adeQ2 ku??

aku sgt berharap dpt menikah sblm blk nihOn nih..aku tak mampu berterusan begini..hubungan yg tak menentu halal nye..adush3..but still can't get any permissiOn frOm my mOm..but dh prOmise after graduate degree..iA..harap2 ade kebaikan n hikmah nye di atas penungguan ku uth sethn lg..ya Allah harap aku masih berkesempatan utk mendekati mu lagi..bantulah hamba mu yg lemah inih ya Allah..

(11:42-18 March 09-way back intO lOve)

1 comments on "atO issyuukan~~"

Anonymous said...

aci~... jgn lpe anta kad nnt..! insyaAllah yg terbaik untukmu.. (^o^)/

 

366 日 Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez